Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Träning

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Har precis varit och tränat för första gången på riktigt på ungefär en och en halv vecka pga att jag varit sjuk. Nu kör vi igång igen! 
( jag vill bara tillägga att jag inte tränar för att jag ska passa in i något skönhetsideal, jag tränar för att jag ska må bra, för att jag tycker om det och för att jag ska få tankarna på annat än jobb,osv. ) 
 
Imorgon ska jag ha ett möte med ledningen för Jul med Jill och Julia för att berätta om framsteg, regler, marknadsföring o dylikt. Idag har jag övat inför två av nästa veckas uppträdande! Gå in på min hemsida för att se alla mina uppträdanden framöver! www.jillsvensson.se 
 
 
 

Kommentarer

  • Jjjjjj säger:

    Tränar du utan mig??

    Svar: Hmm, det beror på, vem är Du?
    Jill Svensson

    2013-09-22 | 20:57:30

Kommentera inlägget här: