Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Uppdatering!!

Kategori: Allmänt

Jo, jag hade tänkt försöka börja blogga mer igen.. Så en liten uppdatering! 
 
Jag har hittat en man som jag älskar och vi har varit tillsammans i över ett år sedan! Big deal för mig, mitt första förhållande då jag är suuuperfokuserad på min karriär. Som tur är så är han otroligt förstående med mina jobb-tider. 
 
Jag har gått ner 40 kg och är alltså under 80kg nu💪
 
Jag har även gjort en lista och en plan för att min karriär ska gå framåt och ser fram emot att jobba hårdare än jag gjort på länge. 
 
Jag letar just nu grymma producenter för musik som är en blandning av Celine Dion, Beyoncé och Jessie J. (tipsa gärna till [email protected]). Jag letar även Manager och skivbolag. 
 
Resor kommer det bli många och jag är såååå taggad!!
 
Go Go Go! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: