Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Helt sjukt

Kategori: Allmänt

Har sådana sjuka planer inför detta året.
Det hade jag inför förra året också men det året gjorde mig oerhört ödmjuk.. 
2016 var ganska mycket drama, sorg och heartbreak för mig och jag är bara helt over it!
Detta året är det fullt fokus på vad JAG vill. Vem är jag på riktigt? Vad vill JAG med mitt liv? Utan någon annans åsikt i ryggen, utan när jag är helt själv. Vad vill jag spendera mitt liv med att göra? 
 
Det är helt fantastiskt att jag får chansen att helt bestämma själv vad jag vill. Det är dags att ta klivet nu, klivet till en ny del av mitt liv och jag ser fram emot det med förväntning! 
 
Nu är det dags för mig att läka och bygga upp mig själv igen. 
 
Vet ni vad? Detta året kommer bli HELT SJUKT! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: