Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Fullt upp..

Kategori: Allmänt

.. Med både det ena och det andra! I helgen sjöng jag lite överallt på både privata grejer och även inne på Jönköpings Marknad. Lördagskvällen avslutades med en välgörenhetsmiddag till förmån för Svenska Hästars Värn på Riddersbergs Wärdshus. Mats Green var Konferencier och presenterade mig så otroligt fint! Jag sjöng bl.a en av superridläraren Maria Stigssons favvo-låt Amazing Grace. 
 
Idag har jag börjat renovera och göra om mitt rum, så det blir lite "vuxnare". Jag kommer göra det i gammaldags stil, och lite romantiskt, mycket krukrosor, älskar rosor! 
 
Här kommer en just-nu-bild ! Har redan hunnit måla nästan en hel vägg!
Väggarna kommer bli naturvita!
 
Sov så gott allihopa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: