Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Halloj!
 
Idag har det varit en helt underbar dag. Mycket jobb och glädje precis som det ska vara! Jag var ju med i SVT 1 idag och programmet blev riktigt bra! Jag, mamma, pappa och min lillebror var ute och övningskörde ikväll, stadskörning blev det och denna gången gick det riktigt bra! 
 
Vi körde förbi körsbärsträden i Mjölkafållan i vackra Huskvarna där jag har ett träd. 
 
Och nu sitter vi och tittar på filmen Grown-ups, som jag tycker är hysteriskt rolig.
 
Imorgon och i helgen blir det mer jobb med Bla Jul med Jill och Julia.
Det är mycket just nu men det är så jag vill ha det!
 
Hoppas att ni får en fin helg!
 
Kramar Jill 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: