Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Tävling!

Kategori: Allmänt

Halloj! 
 
Idag var det deltävling tre i Svensktoppen Nästa! 
Jag kom trea och gick därmed inte vidare.
 
Jag skulle kunna säga att jag inte är besviken, att jag gjorde så bra jag kunde osv. Men jag har upptäckt att jag är en liten vinnarskalle! Självklart är jag besviken, något annat skulle vara konstigt,  jag trodde inte att jag skulle gå vidare men jag tyckte att jag var värd det. (Jag förstår om ni får massa känslor nu eftersom man egentligen inte får säga att man är värd något, än mindre att man tyckte att man skulle gått vidare, varsågod, skicka era hat-mail) Jag sa att jag skulle vara ärlig med denna bloggen så här har ni ärlighet! Jag är inte ledsen, inte arg, däremot besviken, Självklart! Men Jag kommer aldrig att ge upp.
Aldrig
 
Det är lika bra att ni vänjer er vid detta och slutar vara avundsjuka för det tar bara onödig energi att vara arg för det man inte har, var glad för det Ni har i era liv så blir livet lite ljusare på en gång.
 
kram på er, och Grattis till killarna som gick vidare till Distriktsfinalen! 
 
// Jill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: