Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Jul med Jill och Julia!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Idag har jag varit på ett möte som just nu har en liten paus och jag tänkte informera er lite ;) 
 
Förra året bestämde jag och Julia Ingvarsson oss för att vi skulle göra en Julkonsert tillsammans, vi har alltid haft tankarna kring ett samarbete och nu fick vi det perfekta tillfället! 
 
Konserterna var en succé och därför bestämde vi oss för att vi skulle göra det till en tradition. Julia är nu och jobbar som showartist i varmare länder och då får jag ta lite mer av ansvaret, vilket jag faktiskt tycker är jättekul! Vi i Produktionsteamet har jättemånga roliga och nytänkande ideér och jag är säker på att denna upplagan av "Jul med Jill och Julia" kommer att bli något alldeles extra! 
 
Hoppas att ni kommer för vi har mycket spännande på gång! 
 
Kramar Jill 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: