Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

semester

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Jag är ledsen att jag inte bloggat på ett tag nu men jag har inte haft tillgång till Internet på riktigt länge.
 
I onsdags åkte jag, mor och far till en camping i Värnamo för att få lite semester och prova vår nya husvagn. Min syster och hennes familj följde också med i deras husvagn. Idag hade jag ett jobb i närheten av Värnamo så det passade ganska bra, jag är nu påväg till campingen igen med lillebror jämte mig. Om det fina vädret håller i sig så tänkte vi bada och imorgon tänkte jag o lillebror paddla kanot.
 
Vi tänkte spela spel hela familjen och ha en riktig camping-semester.
 
Tänkte försöka våga ta på mig baddräkt också. Får se hur det går XD
 
Hoppas att ni får en fin helg!
 
kramar Jill
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: