Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Allt möjligt!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
När jag sitter här och skriver så häller regnet ner. Hade tänkt gå ut och gå men det får nog vänta lite...
 
De senaste veckorna har varit så hektiska att jag faktiskt inte kunnat ta mig en enda minut till att skriva här men nu gör jag det!
 
Jag har fått besked från två folkhögskolor att jag kommit in till hösten och huvudet har snurrat och snurrat. Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag har vägt fördelar och nackdelar och känt hur Jag har känt och bestämt att jag inte kommer gå i någon av skolorna till hösten. Skulle jag ha börjat hade jag varit tvungen att ställa in alla uppträdanden och jobb som jag har till höst och det vill jag verkligen inte! Så nu får ni ge mig ännu mer jobb! ;)
 
Igår sjöng jag i Huskvarna Kyrka som jag gör varje midsommardag, det var visst femte året i år så när vi började var jag alltså 13 år... Oj... Fyller ju då alltså arton i sommar, 21 Juli, lägg det på minnet ;) Det blev publikrekord och vi fyllde kyrkan, riktigt roligt!
 
Imorgon blir det fotografering inför ett reportage till Året Runt. Mamma ska vara med och bli fotograferad också, det ska bli spännande! Hoppas bara att vädret är med oss!
 
Skriver nog lite mer imorgon så att ni slipper läsa en hel bok varje gång jag skriver på bloggen ;)
Just idag är jag stark!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

  • Ingegerd Pihlak säger:

    En god vän till mig skrev som svar på den frågan: För att jag skall synas bättre. Man kan ta det så också. Det är bara DU som tänker på det. Var glad, det märks mer. /Vän till Annika Krantz/

    Svar: Tack!
    Jill Svensson

    2013-10-25 | 12:22:11

Kommentera inlägget här: