Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Jul, Jul, Strålande Jul

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Just nu har jag fullt upp med Julkonserter hit o dit, det är så otroligt roligt o jag älskar att ha mycket o göra! Dock så har jag fått ett virus på halsen, så jag håller på att kurera mig med varm mjölk med honung, kanel o ingefära, medicin o halstabletter. Imorgon ska jag vara bra igen! 
 
På fredag är det premiär för JUL MED JILL OCH JULIA, och konserten kommer bli otroligt bra! Innan det hälsar jag, Julia Ingvarsson och Amanda Jorendal på Hasse P i P4 vid 11.30 (Torsdag). 
 
Imorgon-kväll är det genrep för just JUL MED JILL OCH JULIA, allt ska kollas, ljud, ljus, program, sång, musik, kören. Det ska bli så kul. Lördag är det också JUL MED JILL O JULIA, söndag har jag två spelningar, måndag spelning, tisdag två spelningar osv. Jag har så många spännande projekt på G till nästa år också. Vänta och se, tålamod är en dygd. 
 
 
Jag ska börja uppdatera mer nu igen men efter mitt förra inlägg har jag inte vetat vad jag ska skriva mer än TACK! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: