Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Dress for Golden Success

Kategori: Allmänt

Jag undrar om det finns något som provocerar och irriterar folk så mycket som när någon med kurvor älskar sin kropp? 
 
I alla fall, min älskade mor har sytt en sån fantastisk klänning, hennes bästa verk hittills! Imorgon ska jag sjunga i Sofiakyrkan och det kommer va fullsatt, vilken känsla! Konserten kommer vara jättebra förutsatt att min röst håller.  Peter Hjalmarsson kommer också sjunga, en fantastisk sångare. Vi sjunger tillsammans med KFUM:s orkester ledd av Per-Åke Wennerberg och vi kompas också av den otroliga pianisten Nina Bjurenstedt, bäddat för succé helt enkelt! 
 
Efter det får jag ledigt tills på lördag! Längsta lediga jag har haft på länge och efter det är det JUL, som jag längtar. 
 
Dress for golden Success - Mona Svensson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: