Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Tack!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Jag vill bara ta och Tacka alla så innerligt mycket för att ni har vågat öppna upp er för mig och jag vill att ni ska veta att jag inte tycker att det är jobbigt någonstans! Jag vet mycket väl hur det känns att vara en börda och att man "stör" hela tiden fast man egentligen inte gör det.

Imorgon ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på ett tag, sen ska jag till mormor, sen blir det jobb och sen träning. Fullspäckad men rolig dag!

Igår fick jag på mig en tröja som inte suttit så bra innan, liten seger men kul!

Träningen idag var jättebra, min PT gör det lite svårare för varje gång i min takt, vi tränar hela kroppen.

Nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon!
Kram Jill

Kommentarer

  • sofia selander säger:

    bra jobba på man märker resultat fort!!
    bara man håller i och inte ger upp!! :D
    jag har en muskelsjukdom och har hittat min träning där jag försöker bygga upp runt om och de har hjälpt mig jätte mycket och jag tycker du är grym på att sjunga själv sjunger jag och drömmer om kändisskap osv :) massa kramar sofia

    Svar: Tack så mycket Sofia! Vad bra att du har hittat ett bra träningssätt för dig, kämpa på!Jobbar du tillräckligt hårt så kanske din dröm blir verklighet en dag! Kram Jill
    Jill Svensson

    2013-04-22 | 23:39:29
    Bloggadress: http://nattstad.se/sofiaselander

Kommentera inlägget här: