Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Mitt liv i bloggform!

Kategori: Allmänt

Halloj!
 
Detta blir mitt första blogg-inlägg och nu måste jag göra ett gott första intryck!!
Haha nä men ska jag vara ärlig så är jag riktigt trött för klockan är way past twelve och det har varit en lång dag!
Som jag har skrivit i den lilla rutan om mig så kommer jag blogga om hur jag reser mig efter att jag blivit deprimerad och gått in i väggen, om att försöka leva ett hälsosamt liv och om min musik, jag är ju även sångare och ja, det var jag som vann Talang 2010. Kommer antagligen skriva lite om mobbing i allmänhet också, vi får se!
 
De två "största" händelserna idag är väl att jag 1) har haft mitt första träningspass... Det gick bra men jag ser fram emot att börja känna att vissa övningar blir lättare och lättare. Jag har också fått mitt mat-schema och tränings-schema och det ser bra ut, men imorgon måste jag åka och handla rätt mat!
2) Att jag sjöng på en begravning. Det gick jättebra och jag blev kompad av den bästa kantorn och min vän Sylvia L...
 
Jag skriver lite mer imorgon och jag hoppas att ni hittar min lilla miniblogg bland cyberrymden!
 
Kramar Jill
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: