Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Helgen!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Ja, i helgen har jag har det var helt underbart väder i Huskvarna. Jag har varit ute nästan konstant i två dagar. I söndags var jag bla. Ute och gick med syster Jenny som motiverade mig ännu mer till att fortsätta kämpa.

Upptäckte i fredags när jag smuttade på en festis ,eftersom det inte fanns något vatten, att den har blivit jättesöt och sliskig... Har ju inte ätit något direkt socker eller godis på någon vecka men det är otroligt hur snabbt kroppen ändrar sig.

Denna veckan är det fullt upp, idag börjar jag med träning, ska bli roligt. Imorgon jobb och träning med Jenny igen. Onsdag jobb och långpromenad, torsdag träning. Fredag Mycket jobb. Ska försöka hinna med träning på fredag också :)

Tack IGEN för all fin respons, betyder jättemycket. Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: