Jill Svensson

"A bird does'nt sing because it has an answer. It sings because it has a song." - Maya Angelou

Första dagen!

Kategori: Allmänt

Halloj!
 
Idag är alltså första dagen på mitt "nya" liv. Jag har börjat med en ny och bättre kost. Den innebär tex att jag ska äta fem gånger om dagen i mindre portioner istället för tre gånger i större portioner.
Till frukost åt jag en fullkornsmacka m. lite smör och en skinkbit på, och 1 dl osötade flingor m 2 dl mjölk.
 
Jag ska jobba lite nu men senare tänkte jag att jag skulle ta en cykeltur...
 
Jag kan ju berätta det också att jag för ett år sen hoppade av skolan, det var vid den tiden som jag och mamma fattade att jag hade gått in i väggen och blivit deprimerad. Jag försökte några veckor till men jag blev bara sämre, jag provade att vara hemma en vecka för att se om jag skulle bli bättre och visst märktes det skillnad.
Pappa fick då följa med mig till rektorn och prata, mamma brukade vara den som gör sånt eftersom hon har kraft i det hon säger men hon var fortfarande dålig efter operationen( Tar detta i ett annat inlägg )
Och sen hoppade jag av skolan. Det enda jag saknar är den underbara klassen.
 
Jag ska kanske ta allt från början i nästa blogg-inlägg?
 
Hoppas att ni mår bra därute  Hoppas att ni vågar berätta hur ni verkligen mår därute!
Kramar Jill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: